تجهیزات صنعتی رادیناس

تامین کننده ابزار آلات و تجهیزات رنگی کشور

پمپ دیافراگمی آرگال

مشخصات فنی پمپ دیافراگمی آرگال

پمپ‌های دیافراگمی از سری پمپ‌های جا به جایی مثبت‌ هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. از معروف‌ترین پمپ‌های دیافراگمی می‌توان پمپ دیافراگمی آرگال ایتالیا را نام برد که در صنایع مختلفی از آن استفاده می‌شود. محصولات آرگال دارای گواهینامه کیفی متعدد هستند که توان رقابت با برند‌های اروپایی را دارند. سایز‌های پمپ‌های دیافراگمی آرگال شامل محدوده ¼ تا 4 اینچ بوده که از متریال‌های مختلف و برای طیف وسیعی از کاربران تولید می‌شود. همه این پمپ‌ها دارای گواهینامه ISO 9001: 2000 می‌باشند. در ادامه این مطلب از مجموعه رادیناس به بررسی جزئیات بیشتر این پمپ میپردازیم.

قیمت پمپ دیافراگمی آرگال

پمپ دیافراگمی با توجه به نوع و اندازه‌های متفاوتی که دارند، قیمت‌های مختلفی نیز خواهند داشت. در واقع قیمت هر کدام از پمپ‌ها در زمان‌های مختلف به روزرسانی شده و برای خرید لازم است تا قیمت‌های روز را استعلام بگیرید.

کاربرد پمپ دیافراگمی آرگال

از کاربرد‌های فراوان پمپ‌های دیافراگمی می‌توان به کاربرد در صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی، انتقال نفت، گازوئیل و انتقال انواع اسیدها را اشاره کرد.

مزایای استفاده از پمپ‌های دیافراگمی

پمپ‌های دیافرتگمی مزایا زیادی دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • خودمکشی
  • نصب آسان
  • ایمنی بالا
  • غوطه وری
  • فشار و آبدهی متغییر
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • دارای مدل‌های مختلف
  • داشتن حداقل نشتی

پمپ آرگال

پیشنهاد: یکی دیگر از انواع پمپ های دیافراگمی پمپ دیافراگمی ریور ویو است که از نظر مشتریان ما این نوع پمپ نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از صفحه این محصول بازدید کنید و یا از طریق شماره تماس 09358181579 برای مشاوره رایگان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

خرید پمپ دیافراگمی آرگال

در هنگام خرید پمپ‌های دیافراگمی باید به نکات مختلفی توجه کنید. به عبارتی شما باید جنس مورد نظر را خوب بررسی کنید و از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرده و سپس به خرید اقدام کنید. برای خرید می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروش پمپ دیافراگمی آرگال مراجعه کرده یا از طریق سایت‌های معتبر، کالای خود را تهیه کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که از سایتی پمپ را خریداری کنید که از اعتبار کافی برخوردار بوده و کالا را به صورت ضمانتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

انواع پمپ دیافراگمی آرگال ایتالیا

پمپ دیافراگمی آرگال در قالب‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند. از میان آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

پمپ دیافراگمی Argal سری ASTRA مدل DDA 38-18

این پمپ بدنه پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، استنلس استیل 316 (AISI 316 ) دارد که این موضوع باعث شده این پمپ بتواند طیف گسترده‌ای از سیالات را انتقال دهد.

پمپ دیافراگمی آرگال سری ASTRA مدل DDA 25-09

پمپ دیافراگمی آرگال سری آسترا مدل DDA 25-09 ایتالیا در دو نوع بدنه پلی پروپیلن (PP) و کاینار (PVDF) ساخته می‌شود که برای انتقال سیالات خورنده در ظرفیت‌های پایین از آن استفاده می‌شود. سایز ورودی و خروجی سیالات این پمپ ¼ اینچ و سایز ورودی هوای آن نیز 4 میلی‌متر است.

پمپ دیافراگمی Argal سری ASTRA مدل DDA 50-50

پمپ آرگال مدل DDA 50-50، دارای بدنه‌ای از جنس پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، استنلس استیل 316 (AISI 316) یا آلومینیوم (ALU) است که به دلیل تنوعی که در متریال بدنه و دیافراگم آن وجود دارد، از آن برای انتقال سیالات خورنده، صنایع غذایی، دارویی و همین طور انتقال سیالات با پایه حلال‌های نفتی استفاده می‌کنند.

پمپ دیافراگمی آرگال سری ASTRA مدل DDA 50-30

آرگال سری ASTRA سه مدل پمپ دیافراگمی ½ اینچی تولید کرده که مدل DDA 50-30 پایین‌ترین ظرفیت ½ اینچ را دارد. این مدل با بدنه پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، استنلس استیل 316 (AISI 316) تولید می‌شود و برای ظرفیت‌های نسبتا پایین از آن استفاده می‌کنند. صدای این پمپ 65 دسیبل است و بیشترین مکش آن به 9.8 متر می‌رسد.

پیشنهاد: از دیگر محصولات پرفروش گروه صنعتی رادیناس: سنباده زن برقی

پمپ دیافراگمی آرگال سری ASTRA مدل DDA 50-65

پمپ دیافراگمی آرگال سری آسترا مدل DDA 50-65 بیشترین ظرفیت پمپ دیافراگمی ½ اینچ را دارد. این مدل با بدنه‌هایی از جنس پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، استنلس استیل 316 (AISI 316) و آلومینیوم (Alu) تولید می‌شود. تنوع تولید در متریال بدنه و دیافراگم باعث شده است این پمپ سازگاری بالایی داشته و در موارد مختلف از آن استفاده شود.

پمپ دیافراگمی Argal سری ASTRA مدل DDA 75-100

از ویژگی‌های دیافراگم پمپ آرگال سری ASTRA مدل DDA 75-100 می‌توان به سایز ورودی و خروجی ¾ اینچ و حداکثر ظرفیت 100 لیتر در دقیقه اشاره کرد. بدنه این مدل از پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، استنلس استیل 316 (AISI 316) و آلومینیوم (Alu) تولید می‌شود و برای ظرفیت‌های متوسط مناسب است.

پمپ دیافراگمی آرگال سری ASTRA مدل DDA 100-100

آرگال سری ASTRA دارای دو نمونه پمپ‌های 1 اینچی است که مدل DDA 100-100 آن حداکثر ظرفیت 100 لیتر در دقیقه را دارد. این مدل با بدنه‌هایی از جنس پلی پروپیلن (PP) و کاینار (PVDF) تولید می‌شود که برای ظرفیت‌های متوسط مناسب است.

پمپ دیافراگمی Argal سری ASTRA مدل DDA 100-160

سایز ورودی و خروجی سیالات در این پمپ یک اینچ، با حداکثر ظرفیت 160 لیتر در دقیقه است. این مدل را با بدنه پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، آلومینیوم (Alu)، استنلس استیل (AISI 316) تولید می‌کنند و برای ظرفیت‌های متوسط مناسب است.

پمپ دیافراگمی آرگال سری ASTRA مدلDDA 125-250

این پمپ نیز مانند اغلب مدل‌های آرگال سری استرا، با بدنه‌هایی از جنس پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، آلومینیوم (Alu)، استنلس استیل (AISI 316) تولید می‌شود و طیف وسیعی از نیاز کاربران را پوشش می‌دهد. سایز این پمپ1 و ¼ اینچ است که بیشترین جریان آن به 250 لیتر در دقیقه می‌رسد.

پمپ دیافراگمی Argal سری ASTRA مدل DDA 150-500

این مدل از پمپ دارای ورودی و خروجی 1 و ½ اینچ و با حداکثر ظرفیت 500 لیتر در دقیقه است. این مدل از پمپ دیافراگمی را با بدنه‌هایی از جنس پلی پروپیلن (PP)، کاینار (PVDF)، آلومینیوم (Alu)، استنلس استیل (AISI 316) تولید می‌کنند که برای ظرفیت‌های بالا مناسب است.