تجهیزات صنعتی رادیناس

تامین کننده ابزار آلات و تجهیزات رنگی کشور

سنباده زن برقی

سنباده زن برقی چیست

سنباده زن برقی ابزاری قدرتمند و پرکاربرد برای صاف کردن، پرداخت و سابیدن سطوح مختلف است. این ابزار در انواع مختلف با کاربردها و ویژگی‌های متنوع موجود است. از کاربردهای سنباده زن میتوان به سنباده زنی چوب، فلز، پلاستیک، دیوار، بتن اشاره کرد.  از انواع سنباده زن ها میتوان سنباده زن برقی، شارژی، دستی را نام برد. قیمت سنباده زن به عوامل متعددی بستگی دارد اما میتوان گفت رنج قیمت آن بین 14.000.000 میلیون تومان تا 17.000.000  تومان می باشد.

اگر صاحب یک کارگاه نجاری، مبل سازی یا دیگر زمینه‌های کار با چوب هستید، حتما به ضرورت وجود یک سنباده زن برقی در کارگاه خود پی برده‌اید. سنباده زن برقی کاربرد‌های مختلفی دارد و با توجه به کاربرد آن، نوع آن نیز متفاوت خواهد بود. شما با استفاده از سنباده زن برقی می‌توانید به راحتی انواع سازه‌های چوبی مانند کابینت، در و پنجره، میز و صندلی چوبی و موارد دیگر را پرداخت و صاف کنید.

با استفاده از دستگاه سنباده زن برقی می‌توانید یک ابزار چوبی قدیمی را احیا کرده یا یک سطح خشن و کرکی را به یک سطح صاف و آماده برای رنگ تبدیل کنید. استفاده از این سنباده‌ها انجام کار‌ها را سریع‌تر کرده و در زمان صرفه جویی می‌شود. همچنین دقت و تمیزی کار نیز با استفاده از آن بیشتر می‌شود. در این مقاله از رادیناس به بررسی ویژگی ها  کاربردهای یک سنباده زن برقی باکیفیت می‌پردازیم.

قیمت سنباده زن برقی

با توجه به اینکه دستگاه سنباده زن برقی انواع مختلفی دارد، پس کیفیت و تجهیزات به کار رفته در آن‌، قیمت دستگاه را نیز متفاوت می‌کند. در واقع دستگاه‌ پیشرفته‌تر و با تجهیزات بیشتر نسبت به سایر دستگاه‌ها قیمت بالاتری خواهد داشت. از عوامل تاثیرگذار دیگر در قیمت این محصول می‌توان به مواردی همچون: قدرت، برند و کیفیت دستگاه، ایمنی و هزینه استفاده و کاربرد آسان آن و غیره اشاره کرد.

پیشنهاد: یکی از پرکاربردترین محصولات تولید رادیناس پمپ دیافراگمی است که مشتریان ما رضایت زیادی از این محصول دارند، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه این محصول مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور رایگان مشاوره کسب کنید.

سنباده زن برقی

خرید سنباده زن برقی

برای خرید و سفارش انواع محصولات و ابزار‌ها، باید به نوع فعالیت و حرفه خود توجه کرده و بر اساس نیاز خود، وسیله و ابزار مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید دستگاه سنباده زن برقی لازم است به نکات مختلفی مانند: زبری سنباده، نوع دستگاه سمباده زنی برقی و جنس قطعه کار توجه کنید. در صورتی که قصد خرید اینترنتی سنباده برقی را دارید، قبل از سفارش حتما جدول مشخصات و نقد و بررسی کالاها را مطالعه کنید تا خرید دقیق و درستی داشته باشید.

همچنین هنگام خرید دستگاه سنباده زن به سرعت دستگاه حتما توجه کنید. طراحی و ارگونومیک دستگاه نیز برای کار کردن و حمل آن از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه  بر این بعضی از دستگاه‌ها دارای سیستم مکش گرد و غبار بوده و گرد و خاک به طور مستقیم وارد یک کیسه‌ مخصوص می‌شود. اهمیت این ویژگی را افرادی می‌دانند که به شکل حرفه‌ای کار نجاری انجام می‌دهند. از دیگر نکاتی که برای خرید این وسیله باید به آن توجه کنید، قابلیت نصب و جدا کردن آسان کاغذ سنباده است.

پیشنهاد: برای مشاهده و خرید رنگپاش ایرلس برقی به صفحه آن مراجعه کنید.

کاربرد سنباده زن

سنباده زن برقی در صنایع کاربردهای متفاوتی دارد و این موضوع باعث می‌شود در هر کار مشخصی، از یک سنباده برقی مخصوص استفاده کرد. سنباده‌های برقی با توجه به کاربردی که دارند، به موارد زیر تقسیم می‌شوند.

سنباده زن برقی MAX EXTRA (2)

سنباده تسمه‌ای

در صورتی که در زمینه کار با چوب و نجاری فعالیت می‌کنید، سنباده برقی تسمه‌ای مناسب کار شماست. از این دستگاه برای مسطح کردن سطوح ناصاف و صیقل دادن چوب استفاده می‌شود. استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و کافیست دستگاه را روشن کرده و آن را روی سطح مورد نظر قرار دهید تا سطح چوب را به خوبی صاف کند. این سنباده سایزهای مختلفی دارد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

سنباده برقی مشتی

اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید و می‌خواهید از سنباده استفاده کنید، این سنباده برقی برای شما مناسب خواهد بود. همانطور که از اسم این محصول مشخص است، اندازه آن کوچک بوده و به راحتی در مشت یک دست جا می‌شود. اما بر خلاف سنباده تسمه‌ای، از این دستگاه برای صاف کردن سطوح ناصاف استفاده نمی‌شود، بلکه برای صیقل دادن سطوح نرم یا از بین بردن رنگ‌های قدیمی روی یک سطح یا شی می‌توان از این سنباده استفاده کرد‌.

سنباده برقی لرزان

سنباده لرزان تا حدودی به سنباده برقی مشتی شباهت دارد اما روش کار آن مانند سنباده تسمه‌ای است. این سنباده میزان دقت بالایی داشته و عملکرد سریعی دارد و این موضوع باعث تبدیل آن به یک ابزار همه کاره شده است. فقط باید بدانید که روش کار با سنباده لرزان تا حدودی سخت است و بیشتر افراد حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند.

سنباده زن کناف

در حالت کلی فرایند سنباده زدن کناف با چوب متفاوت است و با وجود ظرافت کمتر، حجم کاری بالا بوده و سختی کار بیشتر است. سنباده زن کناف تا حدود زیادی در وقت و انرژی افراد صرفه جویی کرده و دقت کار را بالا می‌برد. دستگاه‌ سنباده‌ زن برقی کناف و دیوار دارای یک دسته‌ بلند است که قابلیت تنظیم دارد و می‌توان سنباده‌ کاری سقف را بدون استفاده از نردبان انجام داد. البته خوب است به این نکته اشاره کنیم که هر چه دسته‌ دستگاه بلندتر شود، میزان کنترل روی آن نیز کاهش پیدا می‌کند.

با توجه به این که دستگاه سنباده زن وزن چندان زیادی ندارد، این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا به طور مداوم و بی‌ وقفه به کار خود ادامه دهد. بعضی از مدل‌های دستگاه سنباده زن برقی دارای کیسه جمع‌ کننده گرد پراکنده شده در اثر سنباده‌ کاری نیز هستند که این موضوع به حفظ سلامتی اپراتور در حین کار کمک می‌کند. موتور و سرعت چرخش در سنباده برقی ساختمان نسبت به سایر سنباده‌های برقی قدرت کمتری دارد؛ زیرا سنباده‌ کاری دیوار و سقف به نیروی زیادی نیاز ندارد.