تجهیزات صنعتی رادیناس

تامین کننده ابزار آلات و تجهیزات رنگی کشور

راهنمای خرید سنباده زن برقی

امروزه تنوع در برندهای مختلف سنباده زن برقی بسیار زیاد است و به همین دلیل انتخاب یک دستگاه خوب برای کارگاه می‌تواند کار مشکلی باشد. ضرورت وجود دستگاه سنباده زن برقی برای کارگاه انکار ناپذیر است و دلیل نیاز شما به آن کاملا مشخص است، اما برای انتخاب و خرید یکی از این دستگاه‌ها ممکن است دچار سردرگمی شوید. در واقع خرید دستگاه‌های برقی یک فرآیند پیچیده است و اگر متناسب با نیاز خود، قصد خرید‌ این ابزارها را دارید، لازم است فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. در رابطه با دستگاه سنباده زن برقی هم باید بگوییم لازم است عوامل مختلفی را در نظر بگیرید تا خرید بهتری داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه سنباده زن برقی

قبل از آن که به خرید سنباده برقی اقدام کنید، لازم است در رابطه با این موضوع خوب فکر کنید که هدف شما از خرید سنباده برقی چیست؟ دقیقا برای انجام چه کاری می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید؟ آیا دقت دستگاه مورد نظر برای شما اهمیت دارد؟ با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید که چه نوع دستگاهی را باید خریداری کنید. در ادامه به معرفی نکاتی می‌پردازیم که در هنگام خرید سنباده برقی لازم است به آن‌ها توجه داشته باشید تا بهترین دستگاه را خریداری کنید‌.

راهنمای خرید سنباده زن

مجهز بودن دستگاه به تنظیم سرعت

حتی اگر تازه‌ کار هم باشید اگر بتوانید سرعت سنباده را تنظیم کنید، می‌توانید از سرعت‌های پایین دستگاه استفاده کرده و به راحتی کار سنباده زنی را انجام دهید. در این صورت است که می‌توانید دستگاه قوی تهیه کنید و تا زمانی که کاملا حرفه‌ای نشده‌اید، از سرعت‌های بالا دستگاه استفاده نکنید.

حجم یا اندازه دستگاه

سنباده‌های برقی سایز‌ بندی‌های مختلفی دارند. معمولا کار با سنباده‌های کوچک دقت بیشتری دارد، اما در عوض قدرت دستگاه‌های بزرگتر بهتر است. اگر تازه کار هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سنباده‌های برقی کوچک استفاده کنید تا کنترل بیشتری روی دستگاه داشته باشید.

استفاده راحت

برای استفاده از سنباده‌های برقی، باید آن را در دست نگه داشته و کار سنباده زنی را انجام دهید. به همین دلیل علاوه بر توجه به کیفیت و قدرت دستگاه، باید به راحتی آن در دست نیز توجه کنید. به همین دلیل به شما توصیه می‌شود قبل از خرید این دستگاه، آن را امتحان کنید تا شکل دسته، وزن و ابعاد آن برای دست‌تان مناسب باشد.

پیشنهاد: در یکی از مقالات رادیناس در مورد سنباده براش و کاربردهای آن به تفصیل صحبت کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید سنباده زن خود، این مطلب را نیز مطالعه کنید.

گارانتی دستگاه

هنگام خرید ابزارآلات برقی، حتما از گارانتی داشتن آن مطمئن شوید. در واقع داشتن ضمانت نامه می‌تواند کیفیت بالای دستگاه را تضمین کند.

منبع برق

یکی دیگر از ملاحظاتی که شما هنگام خرید دستگاه سنباده زن برقی باید به آن توجه کنید، منبع برق دستگاه است. در واقع باید مشخص کنید که شما به دنبال خرید یک دستگاه سنباده زنی هستید که به وسیله یک سیم به پریز وصل می‌شود یا قصد خرید یک دستگاه سنباده زنی را دارید که دارای یک باطری شارژی است. هر دو نوع این دستگاه معایب و مزایای خاص خود را داشته و لازم است به این نکته خوب توجه کنید. در واقع دستگاه سنباده زن شارژی، به راحتی قابل حمل است، اما قدرت کافی ندارد. در عین حال، سنباده زن‌های سیمی قدرت بیشتری داشته اما قابلیت حمل محدودتری دارند.

کیسه جمع آوری براده‌ها

برای جلوگیری از پخش شدن براده‌ها در هوا و جلوگیری از وارد شدن آن‌ها به چشم و ریه‌های شما و آسیب رساندن به آن‌ها، بهتر است سنباده‌های برقی که دارای کیسه جمع آوری زباله هستند را خریداری کنید.

فضای مورد نیاز برای سنباده کاری

نکته دیگری که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، فضای مورد نیاز برای سنباده کاری است. در واقع باید بدانید تعداد سازه یا ورق‌های چوبی که باید در طول یک روز سنباده شوند، چقدر است. آیا باید سنباده زن دستی و پرتابل بخرید یا سنباده زن‌های کارگاهی و صنعتی را تهیه کنید؟ آیا فضای موردنیاز برای ماشین سنباده را در اختیار دارید؟ توجه به این نکات به خرید یک دستگاه عالی به شما کمک خواهد کرد.

سنباده لرزان یکی از پرکاربردترین انواع سنباده به شمار می‌رود، ما در یکی از بلاگ‌های رادیناس به مقایسه سنباده لرزان گرد و مستطیلی پرداخته‌ایم که میتوانید برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

راهنمای خرید سنباده زن برقی

امکانات جانبی ماشین سنباده کشی

مواردی همچون تعویض راحت و سریع ورقه سنباده، ایمنی دستگاه، تنظیم فاصله دهی، اندازه کابل برق، کیف مخصوص و غیره، از جمله قابلیت‌های جانبی دستگاه سنباده زنی هستند که از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شما خواهد بود. البته این ویژگی‌ها قیمت نهایی محصول را نیز بیشتر می‌کند.

قیمت دستگاه

قیمت سنباده‌های برقی با توجه به نوع و همچنین امکانات مختلفی که دارند، کاملا متفاوت خواهد بود. به همین دلیل بهتر است به نوع نیاز و میزان بودجه‌ خود برای استفاده از این دستگاه دقت کنید و متناسب با احتیاج خود خرید را انجام دهید.

برای اطلاع دقیق از قیمت‌های روز این وسیله می‌توانید به سایت رادیناس مراجعه کنید و با بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و قیمت هر کدام از دستگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر در انتخاب و خرید چند تا از دستگاه‌ها دچار تردید شدید، می‌توانید از تیم مشاوران ما در سایت رادیناس کمک بگیرید. سایت ما مجموعه کاملی از بهترین ابزارها و دستگاه‌های صنعتی است که شما با بررسی ویژگی هر کدام از آن‌ها می‌توانید بهترین خرید را انجام دهید.